• Styret i barnehagen

30/08/2023

Barnehagen er danna som eit samvirkelag, eit SA. Alle foreldra er medeigarar, då dei kjøper seg ein andel når dei får plass i barnehagen.

Eigarstyret består av 5 foreldre, ein representant frå personalet, samt dagleg leiar. Styret har det overordna tilsynet og ansvaret for barnehagen sin verksemd, drift og økonomi. Me har jamnlege møte gjennom heile året, og styreleiar og dagleg leiar har nær kontakt i kvardagen.

Styret pr. 23.03.23 består av:

Leiar:              Silje Ch. Nesheim
    Nestleiar:        Kjerstin Andersen
    Styremedlem: Åse Midthun
                            Odd Endre J. Mørkve

Sara S. Pahlm                                                                                                               Anne Ragnhild Dolve Kyte                                                          Vara:               Ann Iren Svennes Hole

Ragnhild S. Bakketun